صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

گرفتاری اشرار مسلح در کمین تکاوران پلیس/ اعتراف اعضای این باند به ۴ فقره قتل مسلحانه

۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۴۲
کد خبر: ۳۱۹۳۸۴
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از گرفتاری اشرار مسلح در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: اعضای این باند به چهار فقره قتل مسلحانه و مجروح کردن دو نفر دیگر اعتراف کردند.
سردار  حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار جامعه ، در تشریح جزئیات دقیق این خبر، بیان داشت: تیم‌های تکاوری پلیس به منظور حفظ امنیت جامعه در محورهای فرعی منطقه "کورین" حین گشت زنی با اشرار مسلح درگیر شدند. 

وی افزود: پس از مدتی درگیری مسلحانه و با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس، سه شرور مسلح به همراه دو قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات مربوطه دستگیر شدند و در پاکسازی منطقه درگیری توسط تیم‌های عملیاتی پلیس، ۱۴۸ کیلو تریاک از این اشرار و قاچاقچیان کشف شد. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به سابقه دار بودن متهمان بیان داشت: اعضای این باند مسلح جهت تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل شده و تحت تحقیقات تخصصی قرار گرفتند.
 
وی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق قتل و درگیری مسلحانه بودند، افزود: این اشرار مسلح در تحقیقات تخصصی تیم‌های اطلاعاتی پلیس، به حمل مسلحانه مواد مخدر، انجام چهار فقره قتل مسلحانه و زخمی کردن دو نفر دیگر اعتراف کردند. 

سردار رحیمی ضمن بیان اینکه، این اشرار مسلح پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر اندازند به شدت و قاطعیت برخورد می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *