صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

شورای امنیت مداخله برخی اعضایش در "افغانستان" را پایان دهد

۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۵۸۱۴۴
دسته بندی‌: بین الملل- جهان ، عمومی
مجلس سنای افغانستان می‌گوید طالبان می‌خواهند به حمایت برخی کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد، نظام افغانستان را سقوط دهند و ما از شورای امنیت می‌خواهیم که جلوی این مداخلات را بگیرد
به گزارش سرویس بین الملل فضل هادی مسلم یار» رئیس مجلس سنای افغانستان در نشست روز شنبه سنا، گفت: برخی کشورهای عضو شورای امنیت به طالبان که در برابر یک دولت مشروع می‌جنگند، مشروعیت می‌دهد که این مساله دور از تصور است.
 
رئیس مجلس سنای افغانستان گفت: طالبان می‌خواهند به حمایت برخی کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد، نظام افغانستان را سقوط دهند و ما از شورای امنیت می‌خواهیم که جلوی این مداخلات را بگیرد و گروه‌های را که دست آنها به خون مردم ما آغشته است، حمایت نکنند.
 
دیگر اعضای مجلس سنای افغانستان نیز در این نشست تأکید کردند که روسیه، آمریکا، پاکستان و برخی دیگر از کشورهای عضوی شورای امنیت ملل متحد در امور افغانستان مداخله و نمی‌خواهند که جنگ در کشور پایان یابد.
 
سناتورها خاطر نشان کردند که این کشورها از یک طرف مخالفان دولت افغانستان را تجهیز و از سوی دیگر به نیروهای امنیتی افغانستان کمک می‌کنند تا آتش جنگ را در این کشور گرم نگهدارند.
 
جمهور نوشت: این در حالی است که روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی وضعیت کنونی افغانستان را مورد بررسی قرار داد و در این نشست بر حل بحران افغانستان از طریق روند صلح تأکید شد.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *