صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رفع تصرف 170هکتار از اراضی منابع طبیعی در جیرفت

۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۵۵۸۱۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رستمی از رفع تصرف 170هکتار از اراضی منابع طبیعی در 9 ماهه ی سال جاری در شهرستان جیرفت خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب جیرفت درگفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از رفع تصرف 170هکتار از اراضی منابع طبیعی در 9 ماهه ی سال جاری در شهرستان جیرفت خبر داد.

وی با بیان اینکه درحفظ اراضی ملی پیشگیری بهتر از مقابله ومبارزه است اضافه کرد: در این راستا ازتصرف300هکتار اراضی منابع طبیعی جلوگیری بعمل آمده است.

دادستان جیرفت تصریح کرد: دستگاه قضائی با توجه به نام گذاری سال جاری به "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل"توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در راستای فرمایشات معظم له از سرمایه گذاری در چارچوب قانون ومقررات به صورت همه جانبه حمایت خواهد کرد.

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: از سرمایه گذاری در معادن جیرفت با شرط اینکه حقوق مالکین و مجاورین معادن در نظرگرفته شود ، خام فروشی نشود و بومی گرایی مد نظر قرار گیرد، و گردش مالی سرمایه در خود شهرستان باشد، استقبال می کنیم.

رستمی با تاکید بر این مهم که هرگونه مسامحه و قصور در حفاظت از اراضی ملی نابخشودنی است،گفت:همه ادارتی که انفال را دراختیار دارند باید به نحو احسنت از انها حفاظت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت موجب همبستگی و هماهنگی در جهت حفاظت از اراضی ملی شده است.

رستمی با بیان اینکه مدیران در زمان مدیریت خود  به طورجد در حفظ اراضی و اموال بیت المال تلاش کنند،گفت: در حفظ حقوق بیت المال اگر پیشگیری شود بهتر است و چنانچه کسی در این زمینه کوتاهی یا قصوری نماید وفق مقررات قانونی با آنان رفتار خواهدشد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *