صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

پنتاگون توافقات وزارت خارجه آمریکا را به رسمیت نمی شناسد/ خبرسازی پیرامون برنامه هسته ای ایران تمامی ندارد/جنگ 162 شبکه ماهواره‌ای با مدافعان حرم/ردّ شدن مستمر رزمندگان از روی مین‌ها یک تحریف صددرصد است

۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۱۷
کد خبر: ۲۲۳۴۴۸
در هفته‌ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته‌های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود.
- گروه سیاسی : در هفته ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود؛ در این بسته خبری توجه شما مخاطبان گرامی را به این اتفاقات و اخبار جلب می‌کنیم:

ناگفته‌های محسن رضایی از فرماندهی رهبر انقلاب در جنگ تحمیلی

 سردار سرلشگر پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی به بیان ناگفته‌هایی در خصوص چرایی و نحوه انتصاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به فرماندهی جنگ، پرداخت. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

اگر قاسم سلیمانی نبود، بغداد و دمشق سقوط کرده بود

 دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح گفت: اگر حضور قاسم سلیمانی و دوستان ایشان نبود، بغداد و دمشق سقوط کرده بود. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)


آمار "فرمانده نیروی قدس سپاه" از کشته شدگان کشورهای اطراف ایران

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول 15 سال گذشته بیش از دو میلیون و 300 هزار نفر در کشورهای اطراف ما در جنگ‌هایی که آمریکا از متولیان اصلی آن بوده کشته‌شده‌اند اما ایران اسلامی ما بااقتدار بسیار بالای سیاسی و امنیتی در میان این کشورها استوار ایستاده است. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

دو جزیره ایران در اشغال امارات است/ تاریخ صدای شکسته شدن استخوان های اراذل حاکم بر حجاز را خواهد شنید

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به اشغال دو جزیره ایرانی از سوی امارات متحده عربی گفت: کشورهای مرتجع عربی باید بدانند که دو جزیره ایرانی به نام های " آریانا" و "زرکوه" در اشغال امارات است و اینکه ما در این زمینه صبوری می کنیم و حرفی نمی زنیم دلیل نمی شود که آنها گستاخی پیشه کنند. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)


نباید در روایت‌هایمان "ارتش بعث" را حقیر و ناچیز نشان دهیم/ ردّ شدن مستمر رزمندگان از روی مین‌ها یک تحریف صددرصد است

 معاون سابق فرهنگی و تبلیغات سپاه گفت: تحریف عمدتا در عرصه فیلم و سینمای ما رخ می دهد که دشمن را بسیار حقیر و ناچیز نشان می دهیم؛ طبعا در نتیجه این سوال برای مردم به وجود می آید که اگر دشمن ما این همه حقیر و ناچیز بوده پس جنگ به چه دلیلی 8 سال طول کشیده است. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

آینده ای بهتر از صدام برای دشمنان پیش بینی نمی کنیم

سرلشکر محمد باقری ستاد رئیس کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه 31 شهریور با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها، دلاوریها و جانفشانی های ملت ایران است اظهار کرد: به گواهی تاریخ طی چندین قرن گذشته هیچ گاه ملت ایران آغاز کننده هیچ جنگی نبوده است و ملت ما در طول تاریخ همواره ملتی صلح دوست و مسالمت جو بوده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس آیینه تمام نمای سلحشوریهای رزمندگانی بود که در برابر رژیم بعث عراق قرار گرفته بودند گفت: دفاع مقدس باید عبرت کسانی باشد که از صدام ورژیم بعث با پول وسلاح حمایت کردند و اصل همسایگی را به جان نیاوردند؛ آنها هر چند مورد رافت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند اما باید این هشدار ما را جدی بگیرند که اگر خودشان به خودی خود و یا در زیر چتر آمریکا بخواهند وارد مبارزه با ایران شوند ما برای آنها آینده ای بهتر از صدام پیش بینی نمی کنیم.( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

شروع کننده جنگ با ایران در عرض "چند ساعت" کارش تمام است

رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: اگر روزی کشورهای منطقه جنگ با ایران را شروع کنند باید بدانند که در عرض چند ساعت کارشان تمام است و به آخر خط می رسند. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)


حمایت مالی عربستان از تروریست ها دستگیر شده در سراوان +تصاویر و جزئیات

رزمندگان سخت‌کوش قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه موفق شدند اعضای یک تیم تروریستی خرابکار که وارد خاک کشور شده بودند را زنده دستگیر کنند.( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

جنگ 162 شبکه ماهواره‌ای با مدافعان حرم

از همان زمانی که آسمان ایران اسلامی لبریز از شمیم شهادت مدافعان حریم آل‌الله شد، معاندان بر آن شدند تا ارزش این شهیدان را تخطئه کنند تا شور و شعور حماسی و جهادی را از این کشور و جوانان انقلابی و سلحشور آن دور کنند. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

سپاه در مقابل نفوذ می‌ایستد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توان نظامی ما به حدی است که می‌توانیم همه منافذ حیاتی دشمنان در منطقه را چه از ایران و چه خارج آن با هر شدت و توانی مورد هدف قرار دهیم. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

فرار 3 میلیون اسرائیلی در صورت حمله به سرزمینهای اشغالی

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: با توجه به تمرکز جمعیت در سرزمین های اشغالی و همچنین شکنندگی ساختار اجتماعی این رژیم و با در نظر گرفتن این نکته بیش از 52 درصد از جمعیت رژیم صهیونیستی دارای تابعیت های دوگانه هستند و بسیاری از آنها حتی زبان عبری را هم نمی دانند، به این نتیجه می رسیم که هرگونه تهدید و ناامنی از خارج ممکن است به فرار بیش از 52 درصد جمعیت رژیم صهیونیستی منجر شود. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

اهداف آسوشیتدپرس از خبرسازی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران

ارائه اطلاعات محرمانه و خبرسازی‌های جعلی توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس پیرامون پرونده هسته‌ای ایران، مسبوق به سابقه است؛ اواخر تیرماه سال جاری، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس مدعی شد به سندی دست یافته است که طبق آن، ایران می‌تواند از ژانویه 2027 یعنی در سال یازدهم اجرای برجام، سانتریفیوژهای خود را مدرن تر و کارآمدتر کند و بدین ترتیب میزان و ظرفیت غنی سازی خود را تا دوبرابر تقویت سازد. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

پنتاگون توافقات وزارت خارجه آمریکا را به رسمیت نمی شناسد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: توافقاتی را که وزارت خارجه آمریکا از موضع سیاسی انجام می دهد، پنتاگون به عنوان نیروی عمل کننده در صحنه سوریه که حمایت از تروریسم را بر عهده دارد، به رسمیت نمی شناسد. ( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *