صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

باید با متخلفانی که تصاویر کلاس درسی دانشگاه الزهرا (س) را منتشر ساختند برخورد شود

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۵۵۳
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در آموزش عالی باید تلاش شود که طبق ضوابط سرفصل های آموزشی، دانشجویان و اساتید در رشته های هنر و طراحی لباس کار خود را انجام دهند و مسئولین هم رسیدگی و مراقبت کنند که این ضوایط رعایت شود.

به گزارش گروه جامعه ، محمدرضا مخبر دزفولی در مورد حواشی مسئله دانشگاه الزهرا(س) اظهار کرد: آنچه در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شده یک واحد درسی بوده است که در همه دانشگاه ها به خصوص در رشته های هنر برگزار می شود.

وی افزود: البته همگان باید دقت کنند که ضوابط ایمنی در زمینه عدم انتشار تصاویر مربوط به آن را رعایت کنند و اگر کسی یا جایی خلاف ضوابط عمل شود باید با آن برخورد کرد.

عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این نوع از کلاس‌های درس به اقتضای رشته تشکیل می شود و دانشجو در این دروس باید کار عملی را ارائه دهد و این دیگر نیازمند بحثی نبوده است که درباره آن حاشیه سازی شود.

مخبر دزفولی در خاتمه تاکید کرد: اگر تخلفی هم صورت می گیرد باید با متخلفان این امر برخورد قاطع صورت گیرد که به صورت غیرقانونی تصاویر این نوع کلاس درسی را منتشر کرده اند.

وی افزود: این موضوع در همه کلاس های هنری در تمام دانشگاه ها رایج است و لذا مسئولان آموزش عالی به ویژه دانشگاه ها باید تلاش کنند که طبق ضوابط سرفصل های آموزشی، دانشجویان و اساتید در رشته های هنر و طراحی لباس کار خود را انجام دهند.

مخبر دزفولی در خاتمه تاکید کرد: ضرورت دارد دقت بیشتر درخصوص ایمنی حریم برگزاری اینگونه جلسات دانشجویی لحاظ شود و مسئولان دانشگاه ها حداکثر تلاش خود را برای رعایت ضوابط و قواعد به کار گیرند و در موارد تخلف با قاطعیت برخورد داشته باشند تا از حقوق دانشجویان و دانشگاهیان صیانت شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *