صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

خون شهید نمر سرمایه ای برای اضمحلال رژیم آل سعود خواهد شد

۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۴۳۱
دسته بندی‌: سیاست
محمدرضا محسنی ثانی گفت:تمام جهان اسلام اعم از حوزه های علمیه، دستگاههای مسئول دولتی و اقشار مختلف مردم باید اعتراض خودشان را به اقدامات ناجوانمردانه دولت سعودی نظیر اعدام شیخ نمر ابراز کنند.
محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی میزان، در واکنش به اعدام شیخ نمر روحانی برجسته شیعه عربستانی توسط رژیم آل سعود اظهار داشت: امیدواریم خون پاک این شهید سرمایه ای برای اضمحلال هرچه سریع تر رژیم آل سعود و نقطه عطفی برای شکل گیری حرکتی سرنوشت ساز در سرزمین حجاز باشد.

وی با بیان اینکه اعدام ناجوانمردانه شیخ نمر ضایعه ای برای شیعیان و مسلمانان عربستان و جهان اسلام است افزود: تمام جهان اسلام اعم از حوزه های علمیه، دستگاههای مسئول دولتی و اقشار مختلف مردم باید اعتراض خودشان را به اقدامات ناجوانمردانه دولت سعودی نظیر اعدام شیخ نمر ابراز کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره با کشورهای مسلمان و همسایه بر مبنای روابط مسالمت آمیز و دوستانه بوده اما با توجه به افزایش روز به روز تخاصم های رژیم سعودی، از وزارت خارجه انتظار می رود متناسب با شرایط پیش آمده مواضع جدیدی را اتخاذ کرده و در رفتار خود این مواضع را نشان دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *