صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

لبنان همیشه از همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران استقبال کرده است

۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۱۳۰
دسته بندی‌: سیاست
خبرگزاری میزان-وزیرخارجه لبنان گفت: لبنان همیشه از حمایت‌ها و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران استقبال کرده است و با کمک و همکاری‌های یکدیگر می‌توان برمشکلات موجود غلبه کرد.
به گزارش گروه سیاسی میزان، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در کنفرانس خبری مشترک با وزیرخارجه لبنان اظهار داشت: ملاقات بسیار سازنده ای را با وزیرخارجه لبنان داشتیم و بر گسترش روابط راهبردی تأکید شد چرا که نقش دو کشور بسیار مهم است و در صحنه‌های بین المللی و منطقه ای مشورت و همکاری داریم.

وی افزود: در تهران هم با وزیرخارجه لبنان دیدار داشتم و در این ملاقات برخی مسایل منطقه ای و تحولات اخیر بررسی شد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تصریح کرد: ایران همواره در کنار مردم لبنان حضور داشته و روابط دو کشور ریشه دار و بلند مدت بوده و روزافزون ادامه خواهد داشت.

ولایتی در پایان ضمن تبریک ایام ملی در این کشور و آزادی تعدادی از اسرای نظامی لبنان و تسلیت حملات تروریستی اخیر به ملت و دولت این کشور، از میزبانی و میهمان نوازی دولت و مردم این کشور تشکر کرد.

وزیر خارجه لبنان هم ضمن ابراز خرسندی از حضور ولایتی در لبنان گفت: روابط دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و لبنان همیشه از حمایت‌ها و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران استقبال کرده و با کمک و همکاری‌های یکدیگر می‌توان برمشکلات موجود غلبه کرد.

انتهای‌پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *