صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مقابله با نفوذ باید به گفتمان غالب دانشگاه‌ها تبدیل شود

۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۹۶۳
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-مسئول بسیج اساتید دانشگاه شیراز گفت: مقابله با نفوذ که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده‌اند باید در واحدهای دانشگاهی به‌عنوان گفتمان مطرح و مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.
به گزارش گروه سیاسی میزان، غلامحسین زمانی در همایش هم‌اندیشی با موضوع بصیرت در جمع اساتید بسیجی اظهار داشت: نفوذ یک حرکت خزنده و زیرکانه‌ای است که برای تسلط بر منابع سیاسی، امنیتی و اقتصادی کشور طرح‌ریزی‌ شده و برای مقابله با آن باید چند کارگروه در دانشگاه تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مقام عظمای ولایت خطر نفوذ و عدم اجرای اقتصاد مقاومتی است، افزود: مهم‌ترین رسالت بسیج پرداختن به این دو موضوع مهم و اساسی است که در این مورد با تعامل و همکاری دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی می‌توان اقتصاد مقاومتی را که فاصله گرفتن از اقتصاد لیبرالی است در جامعه نهادینه کرد.

مسئول کانون بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز نیز در این همایش اظهار داشت: با رشد و نمو نهال بسیج که در زمان حیات امام راحل کاشته شد شاهد موج آزادی‌خواهی در کشورهای عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورها بوده‌ایم.

مهرزاد منصوری خاطرنشان کرد: تفکر و روحیه بسیجی تبدیل به ایستادگی، مقاومت و مقابله با گروه‌های تکفیری به‌ویژه داعش شده و از این طریق می‌توان به اهداف انقلابی و ارزش‌های اسلامی دست یابیم.

وی تصریح کرد: بسیج در شرایط کنونی تبدیل به سبک زندگی اسلامی ‌شده و آسایش، رفاه و مقابله با نفوذ بیگانگان و اجرای اقتصاد مقاومتی را در کشور جزء اولویت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده و باید از ظرفیت این نهاد مردمی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بهره‌مند شد.

مسئول کانون بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز بیان داشت: با کمک اساتید و فرهیختگان می‌توان با تولید علم و کار و تلاش به تمدن نوین اسلامی دست یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *