صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

پهپادهای جدید ارتش عملیاتی شد/ ارسال آنلاین اطلاعات به مرکز فرماندهی توسط پهپادهای ایرانی+تصاویر

۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹:۱۸
کد خبر: ۹۹۸۲۱
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله (ص) 3 نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال شرق کشور آغاز و در این رزمایش پهپادهای مهاجر که در 2 نوع مختلف 50 و 100 کیلومتری هستند، همچنین پهپاد نیروی زمینی ارتش با نام «یسیر» برای اولین بار عملیاتی شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ، مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله (ص) 3 نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال شرق کشور آغاز شد.



در این مرحله از رزمایش پهپادهای نیروی زمینی ارتش با پرواز در آسمان منطقه رزمایش به شناسایی مواضع و استحکامات دشمن فرضی پرداختند و پس از عکس‌برداری، تمام اطلاعات را به یگان‌های واکنش سریع مستقر در منطقه ارسال کردند.



سلسله عملیات هلیبرن و ضد هلیبرن اسلینگ توسط هوانیروز و اجرای عملیات جنگ‌های نوین توسط یگان جنگال تیپ 177 پیاده انجام شد. ایجاد اشراف اطلاعاتی و هماهنگی بین سامانه های متنوع و مختلف اطلاعاتی نزاجا در حوزه جمع‌آوری اخبار از نیروهای فرامنطقه‌ای از دیگر اقدامات روز پایانی همایش بود.



ایجاد زمین مسلح توسط مهندسین توانمند سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی با سلاح‌های بومی از قبیل ضدبالگردها، سلاح‌های تک تیرانداز بهیسنه‌سازی شده «شاهر» و «باهر»، موشک‌ انداز بهینه‌سازی شده «تاو» نصب بر روی بالگردها از جمله اقدامات دیگر روز پایانی رزمایش است که هنوز نیز درحال برگزاری است.



در این رزمایش پهپادهای مهاجر که در 2 نوع مختلف 50 و 100 کیلومتری هستند، همچنین پهپاد نیروی زمینی ارتش با نام «یسیر» برای اولین بار در این رزمایش عملیاتی شد.



مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله (ص) 3 نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال شرق کشور آغاز و در این رزمایش پهپادهای مهاجر که در 2 نوع مختلف 50 و 100 کیلومتری هستند، همچنین پهپاد نیروی زمینی ارتش با نام «یسیر» برای اولین بار عملیاتی شد.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *