صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

عملیات هکرهای ایرانی علیه دانشمندان هسته‎ای رژیم صهیونیستی

۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۱۰
کد خبر: ۹۷۰۶۳
خبرگزاری میزان-روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی عملیات سایبری هکرهای ایرانی علیه دانشمندان و فیزیکدانان هسته ای رژیم صهیونیستی شد.
به گزارش سرویس بین الملل ؛ روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز _سه شنبه_ مدعی شد: شرکت امنیت سایبری "چک‌ پوینت" می گوید که هکر‌های ایرانی طی دو سال گذشته در صدد این بوده اند که از فیزیکدان‌ ها و دانشمندان هسته‌ ای اسرائیل و همچنین دیگر افراد برجسته در نهادهای دانشگاهی، سازمان‌ های دفاعی و جهان تجارت جاسوسی کنند.
 
این روزنامه می افزاید: پس از این گزارش، مقامات در انگلیس، آلمان و هلند "پلت‌ فرمی" که این گروه در عملیات‌ های هکری خود از آن استفاده می‌کردند را متوقف کردند.
 
شرکت چک‌ پوینت می‌گوید توانسته به سروری که گروه در عملیات‌ های خود برای دستیابی به اطلاعات شخصی مورد استفاده قرار می‌داده، نفوذ کند.

این شرکت سپس لیست بیش از 1600 هدف که هکرها هک کرده بودند را بدست آورده و مدعی است که توانسته هویت یک مهندس ایرانی رایانه را که در فعالیت‌ های این گروه دخیل بود شناسایی کند.

 این شرکت مدعی شده هکرهای مذکور برای ایران کار می‌ کرده‌اند.
 
در همین حال یکی از مقامات سرویس امنیتی داخلی رژیم صهیونیستی "شین‌ بت" در گفت وگو با رویترز گفت: این موضوع برای ما آشنا بوده و در حال رسیدگی به آن هستیم.





نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
خدا هر چه زودتر شرتونو از سرمون کم کنه. مرگ بر اسرائیل
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *