صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

یدالله صمدی پس از 7 سال با فیلم ارزشمند «پدر آن دیگری» به سینما بازگشت

۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۳۵۰۶
خبرگزاری میزان - جبار آذین گفت: یدالله صمدی پس از 7 سال دوری از سینما با فیلم متفاوت وارزشمند «پدر آن دیگری» به سینما بازگشت.
جبار آذین منتقد سینما در گفت و گو با در خصوص فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» گفت: «یدالله صمدی» پس از 7 سال دوری از سینما با فیلم متفاوت وارزشمند «پدر آن دیگری» بازگشت مناسب و قابل تامل به فضای هنر هفتم داشت.
 
وی افزود: او در اثر دیدنی، خانوادگی و کودک محور خود از زاویه و نگرش تازه به موضوعی اخلاق گرا و انسان محور  پرداخته و تحلیل شخصیت انسانی به ویژه کودکان را مد نظر قرارداده است در فیلم صمدی بررسی مقوله آموزش و پرورش در قالب کاراکتر یک کودک 6 ساله و توجه به آن به عنوان کانون خیر فیلم باعث توجه مخاطب و خانواده ها به «پدر آن دیگری» شده است.
 
این منتقد عنوان کرد: این فیلم علاوه بر امتیازهای داستانی ، موضوعی،محتوایی و انسجام ساختار سینمایی و موفقیت در سرگرم سازی تماشگر، موفق شده راوی تاثیر گذار حرفهای مهم و موثر بر پردازش شخصیتها از منظر روانشناسی کودک، خانواده و جامعه باشد و به عنوان یکی از بهترین فیلم های روان پردازانه سینمایی کشور محسوب شود.
 
آذین تصریح کرد: شخصیت پردازی باور پذیر « شهاب» ، هدایت هنرمندانه او، بازیهای مقبول هنگامه قاضیانی، حسین یاری و اکبر عبدی و همچنین روانی ، صمیمیت،صداقت در قصه گویی در کنار ارائه پیچیدگیهای درونی و بیرونی شخصیت ها از عمده امتیازهای این فیلم است.
 
وی عنوان کرد: «پدر آن دیگری» با زدودن پرده از روی کوتاهی و غفلت بعضی والدین نسبت به توجه و نگهداری از فرزندان خود، مظلومیت و معصومیت کودکان را به نمایش گذاشته و در همین ارتباط ، سعی در معطوف کردن نگاه مسئولان و متولیان امور فرهنگی و اجتماعی برای یاری خانواده و اجرای زندگی ایرانی و اسلامی دارد.
 
این منتقد ادامه داد: فیلم نامه «پدر آن دیگری» از داستانی به همین نام نوشته پرینوش سمیعی اقتباس شده که در این اقدام سینمایی موفق است فیلم آموزشی و روانشناسانه صمدی عنوان یک اثر خانوادگی و اجتماعی که مسائل کودکان را آسیب شناسی کرده و از بیان هنری خوبی برخوردار است.
 
آذین خاطر نشان کرد: «پدر آن دیگری» فیلمی قابل توجه و دیدنی برای خانواده ها و اثری آموزشی برای تمام کسانی است که می خواهند خانواده ای گرم ، صمیمی و سالمی داشته باشند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
عاطفه
|
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
رمانشو من خوندم قشنگه به نظرم ارزش دیدن رو داره
ناشناس
|
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
دورود بر یدالله صمدی دورود بر عباس بابایی قهرمان صدبار شوق پرواز را ببینی باز هم طلبه هستی ببینی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *