صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رمز ماندگاری هر حکومت، داشتن قوه قضائیه و پلیس سالم و مقتدر است

۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵:۴۴
کد خبر: ۹۰۰۱۷
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان-سومین نشست مشترک تعامل قضایی با حضور رئیس دادگستری شهرستان تفت،دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و فرماندهی انتظامی شهرستان تفت برگزار شد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، رئیس دادگستری شهرستان تفت در نشست تعامل قضایی،انتظامی این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم این سازمان اظهار داشت : نقاط قوت و ضعف هر حکومتی در مجموعه های حاکمیتی اعم از قضایی و انتظامی مشخص می گردد و قدرت و اقتدار حاکمیت ها از همین عامل منشأ میگیرد.  
 
عبدالحمید مختاری افزود : رمز ماندگاری هر حکومتی داشتن قوه قضائیه و پلیس سالم و مقدر است.
 
وی خاطر نشان کرد : انحراف در نیروهای انتظامی موجب انحراف مسیر صحیح اجرای عدالت می گردد و اگر امروزه در سایه حکومت دینی دارای زندگی با عزت هستیم ، این عزت مرهون عملکرد نمادهای نظامی و انتظامی است که با در نظر گرفتن شئونات نظام ، حفظ حقوق شهروندی را نیز مورد توجه قرار داده است .
 
این مقام قضایی بر تعامل بیشتر دستگاه قضایی و دستگاه انتظامی تأکید کرد و اظهار داشت : هر دو مجموعه باید با کمک هم در جهت رفع نقاط ضعف یکدیگر و تقویت نقاط قوت خود حرکت نمایند.
 
رئیس دادگستری شهرستان تفت در پایان تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه نیروی انتظامی شهرستان ابراز داشت : امید است در سایه همکاری و همراهی در  جهت خدمت رسانی به مردم گامهای بلندی برداشته شود.
 
در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار احمد غلامزاده فرمانده انتظامی شهرستان تفت ، پلیس را خادم مردم معرفی کرد و اظهار داشت : همیشه و همه جا پلیس برای حفظ امنیت و آرامش و حفظ ارزشهای اسلامی با اقتدار وارد عمل میگردد.
 
در این جلسه ضمن بررسی مصوبات قبلی و تصویب مصوبات جدید بر پیگیری موضوعات مطرح شده تأکید شد. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *