صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

موضوع سبک زندگی را در تولیدات نمایشی مورد توجه قرار می دهیم

۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱:۵۶
کد خبر: ۸۴۱۵
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: پس از حضور با برخی آثار نمایشی در جشنواره عصر سوره، موضوع سبک زندگی را به عنوان یک روند مستمر در تولیدات خود مورد توجه قرار خواهیم داد و برای این منظور از چهره‌ های شناخته شده و پیشکسوت نیز استفاده می‌شود.

: پس از حضور با برخی آثار نمایشی در جشنواره عصر سوره، موضوع سبک زندگی را به عنوان یک روند مستمر در تولیدات خود مورد توجه قرار خواهیم داد و برای این منظور از چهره‌ های شناخته شده و پیشکسوت نیز استفاده می‌شود.

به گزارش رحمت امینی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: عصر سوره سابقه خوبی در حوزه هنری در زمینه تبیین موضوعات دینی و ارزشی دارد و امسال نیز با توجه به تأکیدی که مقام معظم رهبری در زمینه موضوع سبک زندگی و خانواده داشتند، تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته است.
وی گفت: البته مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از سال گذشته و در قالب همایش تئاتر کاربردی به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت و جنبه‌های کاربردی تئاتر در زمینه اصلاح شیوه زندگی خانواده‌ها را مورد بررسی قرار گرفت که البته تولیدات نمایشی را نیز شاهد بودیم که اجرا هم شد.
امینی ادامه داد: پس از حضور با برخی آثار نمایشی در جشنواره عصر سوره، موضوع سبک زندگی را به عنوان یک روند مستمر در تولیدات خود مورد توجه قرار خواهیم داد و برای این منظور از چهره‌ های شناخته شده و پیشکسوت نیز استفاده می‌شود.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: به سایر مراکز استانی حوزه هنری نیز توصیه شده است که موضوع خانواده و سبک زندگی را در اغلب تولیدات نمایشی خود مورد نظر داشته باشند و قطعاً در سایر رویدادهای نمایشی همچون جشنواره تئاتر سوره ماه نیز آثاری با این موضوع شرکت خواهند کرد.
وی گفت: در چهارمین جشنواره عصر سوره با یک نمایش صحنه ای با نام گوهر و چند نمایش خیابانی و میدانی با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی شرکت خواهیم کرد و علاوه بر آن نشست پژوهشی نیز با حضور کارشناسان تئاتر برگزار خواهیم کرد که عنوان آن «بازتاب خانواده در نمایش‌های ایرانی» خواهد بود.
یادآور می‌شود، چهارمین جشنواره «عصر سوره» 5 تا 7 مهر در حوزه هنری برگزار می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *