صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مهمتربن رویداد حوزه محصولات پلیمری آغاز به کار کرد

۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸:۵۷
کد خبر: ۸۳۵۵
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: نهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور ۷۶۰ شرکت داخلی و خارجی از صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

: نهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور ۷۶۰ شرکت داخلی و خارجی از صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان در نمایشگاه امسال 760 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که شرکت‌های خارجی از کشورهای ایتالیا، اتریش، ترکیه، تایوان، کره جنوبی، چین و هند به ‌صورت پاویون و از کشورهای انگلستان، آلمان، اسپانیا، یونان، هلند و امارات به ‌صورت مستقل حضور پیدا کرده‌اند.

مشاور ارشد اتحادیه صنف پلاستیک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان گفت: نمایشگاه ایران پلاست به‌ عنوان مهمترین رویداد بین‌المللی کشور در زمینه تجارت محصولات پلیمری است.

عبدالرزاق کیانی در خصوص برگزاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: خوشبختانه امسال با مدیریت و همکاری تشکل‌ها استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه شد و تولید کنندگان پلاستیک به شکل قدرتمند وارد شده اند.

وی افزود:760 غرفه گذار در صنعت پلاستیک در نمایشگاه امسال حضور پررنگ دارند و امیدواریم این نمایشگاه بتواند جریان جدیدی در صنعت پلاستیک کشور ایجاد کند.

گفتنی است نمایشگاه امسال، تا هفتم مهرماه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

روز نخست برگزاری نمایشگاه، به بازدید متخصصان و دانشجویان اختصاص یافته و از فردا، بازدید برای عموم آزاد است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *