صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس دادگستری شهرستان ری به مشکلات قضایی ۲۷ نفر از نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر(ع) محله باقرشهر رسیدگی کرد

۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱:۲۹
کد خبر: ۸۱۰۰۶۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولان قضایی با حضور در مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در محله باقرشهر تهران به مشکلات حقوقی و قضایی ۲۷ نفر از شهروندان رسیدگی کردند.
- داریوش قاسمی زاده رئیس دادگستری شهرستان ری به همراه غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری و آرش ناصر پیر سرایی رئیس حوزه قضایی کهریزک با حضور در جمع نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر(ع) محله باقر شهر، ضمن دیدار چهره به چهره به مطالبات حقوقی و قضایی و رفع مشکلات اجتماعی مردم به درخواست‌های ۲۷ نفر از مراجعان‌ رسیدگی کردند.
 
رئیس دادگستری شهرستان ری در حاشیه این دیدار مردمی، اظهار کرد: سیاست دستگاه قضا رفع مشکلات حقوقی مردم  به صورت صلح و سازش است.

وی افزود: یکی از موارد که باعث می‌شود دعاوی و شکایت‌های متعددی را داشته باشیم اسناد عادی است. اگر مردم معاملات را با اسناد رسمی انجام دهند و از معامله با اسناد عادی پرهیز کنند، رجوع آنها به دادگاه‌ها و مراجع قضایی کمتر خواهد شد زیرا که اسناد رسمی از اعتبار بیشتری برخوردارند.
 
قاسمی زاده بیان کرد: هدف از دیدار مردمی در مساجد این است که در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.
 
 
 
 
 
 
قاسمی زاده، اظهار کرد: بسیاری از مسائل مطرح شده از جانب مراجعه کنندگان ارتباطی با دستگاه قضا نداشت و مربوط به مشکلاتی چون آب آشامیدنی و اخذ مجوز از شهرداری بود زیرا بسیاری از زمین‌های این منطقه اوقافی هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *