صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

جمع ستارگان هالیوود در فیلم «کنتربری گلس» جمع شد

۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۸۰۸۸۶۳
فیلم سینمایی «کنتربری گلس» به کارگردانی دیوید او. راسل یکی از مهمترین و پربازیگرترین آثار سینمای هالیوود در سال جاری محسوب می‌شود، فیلمی که از سینمای بدنه و ابرقهرمانی جدا بوده و به نوعی امید فیلم بین‌های کلاسیک در سالن‌های سینما است.

- فیلم سینمایی «کنتربری گلس» به کارگردانی «دیوید او. راسل» یکی از مهمترین و پربازیگرترین آثار سینمای هالیوود در سال جاری محسوب می‌شود، فیلمی که از سینمای بدنه و ابرقهرمانی جدا بوده و به نوعی امید فیلم بین‌های کلاسیک در سالن‌های سینما است.

داستان فیلم دربارهٔ رابطه ناخوشایندی است که بین یک دکتر و وکیل جریان دارد. این پروژه از ژانویه تا مارس ۲۰۲۱ فیلم‌برداری شد. این فیلم برای اکران در ۴ نوامبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌است.

کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشنگتن، رامی ملک، کریس راک، زوئی سالدانیا، آنیا تیلور-جوی، مایکل شنون، تیلور سوئیفت، تیموتی اولفینت، آلساندرو نیوولا، ماتیاس خونارتس، آندره‌آ ریسبرو، مایک مایرز و رابرت دنیرو از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

فعالیت حرفه‌ای اولیهٔ «دیوید او. راسل» در کارگردانی شامل فیلم‌های سه پادشاه (۱۹۹۹) و قلب من هاکبی (۲۰۰۴) است. او با ساخت درام ورزشی مشت‌زن (۲۰۱۰)، درام کمدی رمانتیک دفترچه امیدبخش (۲۰۱۲) و فیلم جنایی حقه‌بازی آمریکایی (۲۰۱۳) به موفقیت‌های تجاری دست یافت و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

این سه فیلم برای راسل سه نامزدی جایزهٔ اسکار بهترین کارگردانی و همچنین نامزدی اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی برای دفترچه امیدبخش و نامزدی بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی برای حقه‌بازی آمریکایی را به همراه داشت. همچنین برای ساخت فیلم کمدی زندگی‌نامه‌ای جوی نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب بهترین فیلم شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *