صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مشکلات ۳ واحد تولیدی در اولین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد

۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴:۱۹
کد خبر: ۸۰۷۵۹۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: یکی از راه‌های مهم نیل به اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی است، بنابراین تا جایی که مقدور است نباید هیچ واحد تولیدی به تعطیلی کشیده شود.
- در اولین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ که با حضور رئیس کل دادگستری برگزار شد، مشکلات حقوقی و قضایی برخی واحد‌های تولیدی استان بررسی و مقررشد با تشکیل کارگروه ویژه‌ای مورد بررسی قرار گیرند.

پرویز توسلی زاده در این نشست گفت: مجموعه قضایی استان کرمانشاه یک رسالت شرعی و اخلاقی و قانونی برای خود در راستای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع و احیای تولید به ویژه حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال قائل است.

وی ضمن تأکید بر حمایت قاطع و جدی مجموعه قضایی استان  کرمانشاه از واحد‌های تولیدی بیان کرد: یکی از راه‌های مهم نیل به اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی است، بنابراین تا جایی که مقدور است نباید هیچ واحد تولیدی به تعطیلی کشیده شود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیند کار در حوزه‌های مختلف و مواجهه با تولیدکنندگان و رفع مشکلات آن‌ها در سال جدید افزود: یک فرم خاص جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی طراحی شده است و بعد از این جهت تسریع در کار بر اساس آن عمل می‌شود.

در این جلسه مشکلات ۳ واحد تولیدی و صنعتی صنایع پتروشیمی کرمانشاه، شرکت محورسازان زاگرس و شهرک گلخانه‌ای بررسی و جهت رفع موانع پیش روی آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

برچسب ها: تولید قزوین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *