صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

متروی تهران موفق به دریافت تندیس سیمین خدماتی سبز کشور شد

۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳:۰۱
کد خبر: ۸۰۶۱۱۱
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در بیست و سومین همایش ملی صنایع و واحد‌های خدماتی سبز کشور، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به دلیل عملکرد خوب و پایدار در زمینه حفاظت از محیط زیست، موفق به دریافت تندیس سیمین خدماتی سبز برای پایانه مهرشهر شد.
- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه متروی تهران و حومه طی شش دوره (از سال ۱۳۹۴) در همایش ملی صنایع و واحد‌های خدماتی سبز، ۴ لوح سیمین و ۱ لوح زرین دریافت کرده است گفت: امسال نیز شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با تلاش و همکاری کارکنان زحمتکش خود موفق شد تندیس سیمین این همایش را برای پایانه مهرشهر کسب کند.

وی با اشاره به اینکه در بیست و سومین دوره این همایش ۳۰۴ واحد در حوزه صنعت، معدن و خدمات حضور داشتند خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت در راستای بررسی فرآیند‌های شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌ویژه فرآیند‌های جاری، عملیاتی و زیست محیطی در تمامی قسمت‌های ایستگاه‌ها و پایانه‌ها از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان ضمن قدردانی از تمام کارکنان این شرکت افزود: بدون شک کسب افتخارات پی در پی در تمامی زمینه‌ها بدون همراهی و همدلی ویژه کارکنان پرتلاش شرکت در بخش‌های مختلف، میسر نمی‌شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *