صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دادستان همدان از مراکز نگهداری فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی همدان بازدید کرد

۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹:۴۳
کد خبر: ۸۰۴۷۱۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان همدان در بازدید عیدانه از مراکز نگهداری فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی همدان، گفت: کودکان و نوجوانان تحت سرپرستی بهزیستی برای حضور موثر در اجتماع نیاز به حمایت‌های مناسب، به هنگام و مطلوب تری دارند.

_ حسن خانجانی موقر در بازدید از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست همدان؛ گفت: در تعطیلات نوروزی همراه با مدیر کل بهزیستی و معاونانش و همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان از دو مرکز نگهداری از کودکان ۶ تا ۱۲ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، تحت سرپرستی بهزیستی بازدید صورت گرفت.

دادستان همدان اظهار کرد: در این بازدید که هم نوعی دیدار نوروزی و دلجویی بود و هم رسیدگی به مشکلات کودکان و نوجوان بی سرپرست و بدسرپرست که در این مراکز نگهداری می‌شود، اقداماتی که تاکنون برای حمایت از این افراد انجام شده، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در برخی موارد این کودکان و نوجوانان نیاز به حمایت بیشتر بهزیستی دارند و در مواردی نیز نیاز به همکاری و ورود دستگاه‌های دیگر، بنابراین قرار بر آن شد تا در روز‌های آتی متناسب با مشکلات مطرح شده جلساتی برای ارائه راهکار‌های حمایتی بهتر و جامع‌تر از سوی دستگاه‌های متولی با همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برگزار شود.

خانجانی موقر تاکید کرد: باید سطح حمایت‌ها به گونه‌ای باشد که از وضعیت مطلوب نگهداری از آنان اطمینان حاصل شود، چرا که این کودکان و نوجوانان برای حضور موثر در اجتماع نیاز به حمایت‌های مناسب و به هنگام دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *