صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی شهید بهشتی بازدید کرد

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶:۴۵
کد خبر: ۸۰۰۰۲۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن بازدید از مجتمع قضایی شهید بهشتی بر اینکه تمامی ظرفیت‌ها اعم از تجهیزات و منابع انسانی باید در خدمت رسیدگی‌های قضایی قرار گیرد، تاکید کرد.

 - در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزیابی نحوه ارائه خدمات قضایی به مراجعان، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به‌صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی شهید بهشتی بازدید کرد و در جریان نحوه و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان این مجتمع قضایی قرار گرفت.

القاصی در ابتدای این بازدید با تاکید بر اینکه تمامی ظرفیت‌ها اعم از تجهیزات و منابع انسانی باید در خدمت رسیدگی‌های قضایی قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه دادسراها، خط مقدم دستگاه قضایی محسوب می‌شوند، ضرورت دارد تا در ابتدا دادسرا‌ها تقویت شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین با تاکید بر تعیین ساز و کاری برای مدیریت سیستم نوبت‌دهی الکترونیک اظهار کرد: لازم است کسی که قصد دارد تا نوبت الکترونیکی اخذ کند، در ابتدا در خصوص آن فرد احراز هویت انجام شود و به‌گونه‌ای تعریف شود که هر کس بیشتر از یک بار نتواند نوبت اخذ کند.

القاصی در ادامه ضمن بازدید از برخی از شعب مجتمع قضایی شهید بهشتی نحوه ارائه خدمات و فرایند‌های رسیدگی را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنان در جریان این بازدید ضمن استماع مشکلات و مسائل برخی از مراجعان، دستورات لازم را صادر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *