صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

۱۵۲ خانوار شهری به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳:۵۲
کد خبر: ۷۹۶۰۷۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از اتصال ۱۵۲ خانوار شهرستان اصلاندوز استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
- بنا به اعلام گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهروز رزمی در آیین بهره‌برداری از ۲ سایت ارتباطی در شهرستان اصلاندوز با حضور کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستا‌های استان، سایت جدید اپراتور «های وب» با فناوری نسل چهارم در روستای «قشلاق چوخلی قویی حاج حسنعلی» از دهستان «قشلاق غربی» راه‌اندازی شد و سایت ارتباطی اپراتور «همراه اول» روستای «قشلاق احمدی» به فناوری نسل سوم ارتقا یافت.

وی افزود: با بهره‌برداری از این ۲ سایت؛ دسترسی ۱۵۲ خانوار روستایی شهرستان اصلاندوز به اینترنت پرسرعت نسل سوم و چهارم فراهم و جمعیتی بالغ بر ۶۳۶ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شد، هزینه ایجاد و ارتقای این دو سایت ارتباطی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین شده است.

رزمی گفت: هدف این پروژه‌ها، کاهش شکاف دیجیتالی و ایجاد دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت و با کیفیت است. تا پایان سال ۱۴۰۱ در سه مقطع زمانی اردیبهشت‌ماه، شهریورماه و دهه فجر سال آینده، همه روستا‌های بالای بیست خانوار استان را به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل خواهیم کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *