صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دادستان انتظامی قضات از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵:۳۵
کد خبر: ۷۹۵۲۶۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان انتظامی قضات در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.
- حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد موحدی آزاد ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و جزییات پرونده آن‌ها را بررسی کرد.

دادستان انتظامی قضات در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: فراهم کردن این دیدار‌ها بسیار مبارک است چرا که نظرات مردم بهترین مسیر اطلاع از نحوه رسیدگی قضات به پرونده‌ها است.

وی افزود: در جلسه امروز بررسی‌های لازم انجام و دستور ویژه رسیدگی به پرونده‌ها صادر شد. همچنین پس از پیگیری‌های کارشناسی و بررسی‌های تخصصی دقیق پرونده ها، نتیجه به افراد اعلام می‌شود.

وی ضمن تشکر از اقدامات مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه خاطرنشان کرد: ارجاع پروند‌ها به نهاد‌های قضایی مربوطه نیاز به پالایش دقیق و تخصصی دارد که کارشناسان مستقر در این مرکز این امر مهم را انجام می‌دهند و در واقع رابط بین مراجعان و نهاد‌های قضایی هستند. همچنین ما نیز روند و نتیجه را از همین مرکز پیگیری می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در ادامه گفت: اگر اینگونه دیدار‌ها به طور مداوم در استان‌ها و شهرستان‌های دیگر هم صورت بگیرد نیاز نیست که افراد با صرف وقت و هزینه زیاد به این مرکز مراجعه کنند. این دیدار‌ها در راستای تکریم ارباب رجوع است و رضایتمندی آن‌ها را نیز در پی دارد.

گفتنی است، در این بازدید که با حضور علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه و نجفی مدیرکل دفتر دادسرای انتظامی قضات برگزار شد؛ پرونده‌هایی با موضوعات مختلف حقوقی و قضایی بررسی و دستور رسیدگی ویژه به مراجع قضایی مربوطه صادر شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *