صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

شوخی مرگبار جان جوان دهه هفتادی در کهنوج را گرفت

۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹:۱۸
کد خبر: ۷۹۴۱۷۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل بر اثر تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: در این رابطه چهار نفر بازداشت شده اند.
امید رضایی در گفت‌وگو با میزان،در تشریح جزییات یک فقره قتل بر اثر تیراندازی در کهنوج گفت:سحرگاه امروز پس از کسب گزارش وقوع تیراندازی در یک ساختمان در حال احداث در شهر کهنوج بلافاصله کاراگاهان پلیس در صحنه حاضر شدند و تحقیقات اولیه آغاز شد.
 
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج ادامه داد: متاسفانه در این تیراندازی یک جوان دهه‌ی هفتادی به ضرب گلوله اسلحه شکاری جان باخت و بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی عوامل قتل آغاز شد.
 
وی  افزود: صبح امروز متهم اصلی توسط پدر و عمویش، خود را به مرجع انتظامی معرفی کرد و  در بازجویی اولیه اعتراف کرد به همراه دوستش پس از پایان عروسی به محل یک ساختمان نیمه کاره که پاتوق سایر دوستانش بوده مراجعه کرده و قصد ترساندن دوستانش توسط یک قبضه سلاح شکاری داشته که متاسفانه پس از تیراندازی گلوله به دوستش اصابت کرده است.
 
رضایی ضمن گلایه مندی از سلاح‌های غیرمجاز در منطقه گفت:متاسفانه در دسترس بودن سلاح منجر به وقوع فجایع جبران ناپذیری مثل حادثه سحرگاه امروز می‌شود مردمان جنوب استان کرمان دارای فرهنگی غنی و کهن هستند و می‌توان با فرهنگ سازی در میان اهالی منطقه و اهتمام سران طوایف نسبت به جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز اقدام کرد.
 
دادستان کهنوج اعلام کرد: افرادی که  نسبت به تحویل سلاح‌های جنگی و غیرمجاز خود اقدام کنند از رافت اسلامی بهره‌مند می‌شوند و از تخفیفات قانونی استفاده خواهند کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *