صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بیش از ۵۰۰ فقره از پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف شهرکرد منجر به صلح و سازش شد

۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳:۴۳
کد خبر: ۷۸۷۱۲۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری، گفت: با تلاش و پیگیری‌های تلاشگر عرصه صلح و سازش تعداد ۵۳۸ فقره پرونده در آذرماه امسال به صلح و سازش منجر شد.

 -  کرم شیخ پور از سازش ۵۳۸ فقره پرونده در شورا‌های حل اختلاف شهرستان شهرکرد طی ماه گذشته خبر داد و  اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های شایسته فعالان تلاشگر عرصه صلح و سازش در مجموعه شورا‌های حل اختلاف شهرستان شهرکرد تعداد ۵۳۸ فقره پرونده در آذرماه امسال به صلح و سازش منجر شد.

وی افزود: تحقق این اقدام ارزشمند حاصل همدلی و تلاش بی دریغ اعضاء و دبیران شورا‌های حل اختلاف در راستای ترغیب و تشویق اصحاب دعوی به مصالحه و اصلاح ذات‌البین است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شعبات یکم، چهارم و پانزدهم مجتمع شورا‌های حل اختلاف شهرکرد به عنوان ۳ شعبه برتر در حوزه صلح و سازش برگزیده شده اند تصریح کرد: برای صلح و سازش در پرونده‌هایی که قابل گذشت هستند می‌توان از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف، ستاد صبر و خیرین و بزرگان محلی استفاده کرد که این امر هم موجبات بیشتر صلح و آشتی در میان شهروندان را فراهم می‌آورد و هم از رشد آمار پرونده‌ها در دادگستری جلوگیری می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *