صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نحوه واگذاری بخشی از اختیارات دستگاه‌های اجرایی به واحدهای استانی تعیین شد

۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰:۰۱
کد خبر: ۷۸۶۵۱
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان-تمامی وزرا و روسای موسسات دولتی بر اساس مصوبه هیات وزیران موظف شدند آن دسته از وظایف و اختیارات خود را که واگذاری آنها منع قانونی ندارد، به واحدهای استانی متناظر خود تفویض کنند.
به گزارش ،تمامی وزرا و روسای موسسات دولتی بر اساس مصوبه هیات وزیران موظف شدند آن دسته از وظایف و اختیارات خود را که واگذاری آنها منع قانونی ندارد، به واحدهای استانی متناظر خود تفویض کنند.

 متن مصوبه هیات وزیران بدین شرح است:

در راستای تراکم زدایی فعالیت های اجرایی و تبیین خط مشی اجرایی دولت، همه وزرا و روسای موسسات دولتی و مدیران عامل شرکت های دولتی موظفند با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت کشور، آن دسته از وظایف و اختیارات خود را که واگذاری آنها منع قانونی ندارد و موجب نقض سیاست های کلان ستادی نمی شود، طی 6 ماه پس از ابلاغ این تصویب نامه شناسایی و با برنامه ریزی لازم به واحدهای استانی متناظر خود تفویض و فهرست مصادیق آن را به وزارت کشور و دفتر هیات دولت اعلام کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، این مصوبه را 11 شهریور 94 برای اجرا به معاونت حقوقی رییس جمهوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت کشور ابلاغ کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *