صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

سامانه جامع تجارت کاربردی‌ترین برنامه‌های مدون دولت الکترونیک است

۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲:۳۲
کد خبر: ۷۸۰۹۶۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: سامانه جامع تجارت یکی از کاربردی‌ترین پروژه‌های دولت الکترونیک است که به منظور انجام تجارت سالم و شفاف در اقتصاد ایران، در کم‌ترین زمان ممکن به وجود آمده است.
- بنا به اعلام شاتا، عباس تابش در دوازدهمین جلسه سامانه جامع تجارت، گفت: سامانه جامع تجارت یکی از کاربردی‌ترین پروژه‌های دولت الکترونیک است که به منظور انجام تجارت سالم و شفاف در اقتصاد ایران، در کم‌ترین زمان ممکن به وجود آمده است و یکی از برنامه‌های مدون دولت برای اجرای برنامه دولت الکترونیک است.
 
وی افزود: پیشرفت سامانه جامع تجارت در حضور بنگاه اقتصادی تولیدی، شبکه‌های پخش و اصناف و امکان رصد و پایش فعالیت این بنگاه ها، گام بلند دولت الکترونیک در زمینه کاهش فساد و شفافیت اقتصادی است.

تابش بیان کرد: شتاب در ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت سرعت بیشتری گرفته است و با پشتیبانی و آموزش و رفع نواقص و همکاری بین عوامل این شتاب قابل تقدیر است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین بیان کرد: هرگونه سهل انگاری در ثبت اطلاعات و هرگونه کاهش همکاری در این زمینه با برخورد همکاران و معرفی به سازمان تعزیرات با دقت انجام می‌گیرد.

معاون وزیر صمت اضافه کرد: از تمامی فعالان که با پیگیری و فعالیت مضاعف پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در ثبت اطلاعات لازم با این سامانه داشته اند، تقدیر کرد.

همچنین تابش در دوازدهمین جلسه مستمر سامانه جامع تجارت در سازمان حمایت، گفت: سامانه جامع تجارت نمونه بارز شفاف سازی و تحول در امر اقتصادی و بازار است.

مطابق وظایفی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت ترسیم شده است، فعال سازی بعضی از رسته‌های فعالیتی مانند فعالان در تولید و توزیع مقاطع فولادی، لوازم خانگی، روغن موتور، محصولات پتروشیمی، پودر شوینده، پوشک و شیر خشک در سامانه تجارت از طریق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *