صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تمرین پرسپولیس در کمپ تیم‌های ملی با حضور مهدوی‌کیا

۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۰۸۳
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ تیم‌های ملی تمرین کرد.

- بازیکنان پرسپولیس که قرار بود صبح روز گذشته تهران را به مقصد ریاض عربستان ترک کنند، با عدم صدور مجوز از سوی کشور عربستان مواجه شدند و پس از تاخیر و گذشت چند ساعت بلاتکلیفی در فرودگاه، با نظر کادر فنی جهت استراحت عازم منازل خود شدند و امروز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده که قرار بود تمرین پنج‌شنبه قرمزپوشان در ریاض برگزار شود، در تهران انجام شد.

پیش از شروع تمرین یک جلسه فنی برگزار شد و کادر فنی نکات لازم را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان انتقال داد. تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن، آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود. مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند، بخش بعدی تمرین بود که با جدیت کامل در دستور کار قرار گرفت که طی آن یحیی گل‌محمدی در میانه زمین حضور یافت و نکات لازم را به بازیکنان انتقال داد و تاکید داشت که برنامه‌های کادر فنی توسط بازیکنان به درستی اجرا شود.

مرکز تیم‌های ملی با مدیریت علیرضا امامی‌فر، همکاری خوبی با پرسپولیس داشت و کلیه امکانات مورد نیاز را در اختیار تیم قرار داد.

تمرین حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید و تمام بازیکنان بدون مشکل و با شادابی در تمرینات گروهی شرکت داشتند.

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید و امامی‌فر مدیر آکادمی فدراسیون در اواخر تمرین سرخپوشان در کنار زمین حاضر شدند و با کادر فنی و بازیکنان خوش و بش کردند. دو پیشکسوت پرسپولیس برای سرخپوشان در بازی حساس روز شنبه آرزوی موفقیت کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *