صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اقدامات قانونی از سوی دستگاه قضایی برای حل معضل کارخانه آلومینیوم

۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۷۶۵۱۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام و المسلمین عبداللهی گفت: در صورتی که کارخانه آلومینیوم از تعهدات خود مبنی بر انتقال آلاینده‌ها به خارج از شهر سرباز زند، قطعا اقدامات مقتضی و قانونی از سوی دستگاه قضا برای حل این معضل در دستور کار قرار خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام و المسلمین «قاسم عبداللهی» رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، در ارتباط با ضرورت برخورد با آلایندگی‌های کارخانه‌ها در این استان اظهار کرد: به دلیلی اثرات زیان‌بار آلاینده‎ها دادستان به عنوان مدعی‌العموم بر خود فرض می‌داند به منظور احقاق حق مردم با خاطیان برخورد قانونی کند و این در حالی است که دستگاه قضا پیگیر این مسئله بوده است.

وی ادامه داد: یکی از کارخانه‌هایی که در این راستا با آن برخورد شد کارخانه آلومینیوم است که عوامل و مسئولین این کارخانه تعهداتی را مبنی بر انتقال قسمت آنود و آلاینده‌ها به خارج از شهر داده‌اند که در حال حاضر منتظر اقدامات آنها هستیم.

در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که این کارخانه از تعهدات خود سرباز زند، قطعا اقدامات مقتضی و قانونی از سوی دستگاه قضا برای حل این معضل در دستور کار قرار خواهد گرفت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *