صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رشد ۱۴۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه استان خراسان رضوی

۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۷۶۴۰۸۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی از رشد ۱۴۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
- محمد نخعی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی از رشد ۱۴۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه استان خراسان رضوی  نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در همین مدت ۳۴۷ مزایده نیز توسط اجرای اسناد رسمی استان خراسان رضوی برگزار شده است که در این مورد ۲۵ درصد افزایش داشته‌ایم.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی در ادامه عملکرد ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری استان خراسان رضوی در تاسیس و تغییرات شرکت‌ها را مناسب توصیف کرد و گفت: ۲ هزار و ۸۳۰ شرکت و موسسه جدید در شش ماه نخست امسال در استان خراسان رضوی تاسیس شده است که می تواند نقش موثری در ایجاد رونق اقتصادی و کسب و کار استان فراهم کند.
 
نخعی با اشاره به اهمیت تلاش همه واحد‌های ثبتی در بهبود عملکرد و جایگاه ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی تاکید کرد: بهبود عملکرد در تثبیت و صدور شهر‌های زیر بیست و پنج هزار نفر جمعیت، صدور اسناد مالکیت برای سایر دستگاه‌ها، صدور اسناد مالکیت مناطق روستایی،تثبیت و سنددار کردن مناطق کشاورزی و زراعی از اولویت‌های ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی کل برای شش‌ماهه دوم سال است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *