صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بازدید مسئولین قضایی بافت کرمان از شهرک صنعتی

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹:۴۵
کد خبر: ۷۶۲۹۵۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب بافت کرمان به همراه فرماندار این شهرستان در راستای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی بازدید کردند.
- سجاد علیدادی سلیمانی، رئیس دادگستری و دهقانی،دادستان عمومی و انقلاب بافت کرمان به همراه فرماندار این شهرستان در راستای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی بازدید کردند.

رئیس دادگستری شهرستان بافت کرمان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مقامات شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی قرار گرفتند، اظهار کرد: این بازدید در راستای تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" و به منظور رفع مشکلات و موانع پیش روی تولید و صنعت صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع تولید و اشتغال، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان بافت به صورت مستمر جلسات متعددی با صنعتگران، کارآفرینان، تجار و بازرگانان که مشکلات و موانعی دارند، برگزار و تصمیمات خوبی برای حل مشکلات و موانع آن‌ها اتخاذ می‌کند.

سلیمانی، بیان کرد: اگر مسئول یا مدیری که به مصوبات این ستاد بی اعتنایی کند، دستگاه قضایی شهرستان وفق مقررات و بدون مماشات با آنان برخورد جدی و قاطعی خواهند کرد.

درادامه دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت نیز اظهار داشت: دستگاه قضایی این شهرستان با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث رونق و جهش تولید و تاکید معظم له بر رفع موانع تولید و اشتغال، اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ای، واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه خواهد بود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *