صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

صدور دستورات دستگاه قضایی استان مازندران برای گره گشایی از کار تولید

۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱:۰۲
کد خبر: ۷۶۲۴۱۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: دستگاه قضایی استان با تمام ظرفیت‌های قانونی خود ازتولید حمایت می‌کند.

- حجت الاسلام والمسلمین اکبری در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان، به نوبه خود از تولید، حمایت‌های قانونی خواهد کرد درکناراین مساله؛ حمایت بانک‌ها نیز می‌تواند کمک شایانی در رفع موانع و حمایت از تولید باشد.

وی حمایت کشوری از شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان مازندران را بسیار مهم برشمرد وگفت: حمایت استانی از تولید وجود دارد و با همکاری و حمایت کشوری مسلما سامان دادن به شهرک‌های صنعتی استان مازندران سرعت بیشتری خواهد یافت.

رییس کل دادگستری استان مازندران تنظیم قرارداد‌ها بصورت شفاف و برنامه ریزی درست و مدون در حمایت از تولید را مهم ذکر کرد و اظهار داشت: تنظیم قرارداد‌های شفاف، توجه به صنایع مورد نیاز هرمنطقه و اقلیم و استفاده از تمام توان تولیدی و صنعتی واحد‌های تولیدی، نقش مهمی در وضعیت اقتصادی، اشتغال و ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: دادگستری استان مازندران در بازدید‌های مختلف از نزدیک در جریان روند تولید و مهم‌ترین مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی تولید کنندگان و صنعتگران قرار گرفت و دستورات لازم را برای گره گشایی از کار تولید و رفع موانع، در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری صادر کرد.

شایان ذکر است، دراین جلسه رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از زحمات، حمایت‌ها و خدمات رئیس کل دادگستری استان مازندران در رفع موانع تولید قدردانی کرد.

گفتنی است، دراین جلسه امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران و قوانلو رئیس سازمان صمت استان مازندران نیز حضور داشتند و درخصوص مسائل مختلف تولید بحث وتبادل نظر شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *