صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به استان گیلان سفر می‌کنند

۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۶۲۱
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به منظور بررسی استعدادهای بخش کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست چهارشنبه هفته آینده به استان گیلان سفر می‌کنند.

: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به منظور بررسی استعدادهای بخش کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست چهارشنبه هفته آینده به استان گیلان سفر می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی ، کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسات روزهای یکشنبه و یه‌شنبه هفته آینده طرح و لایحه الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم‌بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال1380 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن را بررسی می‌کند.


بررسی طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها و نیز بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی(سمیک) در دستورکار جلسات کمیسیون کشاورزی مجلس در هفته آینده قرار دارد.


اعضای این کمیسیون در جلسه عصر سه‌شنبه هفته آینده لایحه موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه مرز زمینی اسندره و سرو را بررسی می‌کنند.


این کمیسیون در همان روز گزارش هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور و نیز گزارش هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار را استماع می‌کند.

اعضای کمیسیون در چهارشنبه هفته آینده به استان گیلان سفر می‌کنند تا از استعدادهای بخش کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست استان و جنگل‌های سالم بازدیدی داشته باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *