صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دشمن از ترویج روحیه شهادت طلبی مردم ما هراس دارد

۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۶۰۳۵۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان در شانزدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان گفت: هدف از برگزاری این مراسم یادآوری رشادت‌های جوانان جان برکف این مرز و بوم است که نه فقط با تجهیزات که با ایثارگری این کشور و انقلاب را حفظ کردند.
- حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در شانزدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان بیان داشت: هدف از برگزاری این مراسم یادآوری رشادت‌های جوانان جان برکف این مرز و بوم است که نه فقط با تجهیزات که با ایثارگری این کشور و انقلاب را حفظ کردند.

آسیابی، افزود: امروز دشمن بیشتر از این که از پیشرفت‌های نظامی و تکنولوژی ما نگران باشد از روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردپ ما هراس دارند.

وی گفت: فرهنگ شهادت افتخار ماست و درک این مسئله برای کشور‌های غربی سخت است.

آسیابی، در ادامه افزود: برای ما جای افتخار است که ۵۶۰ نفر یعنی نیمی از کارکنان ما در دادگستری را خانواده شهدا و ایثارگر تشکیل می‌دهند که سبب افتخار ماست.

وی عنوان کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت هفته دفاع مفدس در دستگاه قضایی تدارک دیده شده است که از دیروز با افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در دادگستری آغاز شد و امروز هم از ایثارگران و خانواده شهدای دستگاه قضایی استان تجلیل می‌کنیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *