صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بازگشت ۳۱ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در استان مرکزی

۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱:۳۳
کد خبر: ۷۵۹۱۷۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۳۱ واحد صنعتی راکد و تعطیل این استان از ابتدای امسال تاکنون به چرخه تولید بازگشتند.
- بنا به اعلام شاتا، سعید جعفری کرهرودی گفت: واحد‌های تولیدی مذکور سالیان گذشته به دلیل مشکلاتی نظیر فرسودگی ماشین آلات، نبود مواد اولیه، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردشگری از چرخه تولید کنار رفته بودند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: با شناسایی این واحد‌ها و عارضه‌یابی مشکلات آن‌ها توسط نهاد‌های مسئول، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت حمایت‌های لازم در این خصوص انجام و این واحد‌های تولیدی به چرخه تولید بازگشتند و دست کم بیش از ۵۵۰ فرصت شغلی در استان مرکزی احیا شد.

جعفری کرهرودی در ادامه اظهار داشت: کمک به تامین مواد اولیه و تامین سرمایه در گردش با ارایه تسهیلات بانکی و جذب سرمایه گذاران جدید و حل اختلافات مدیریتی از جمله فعالیت‌هایی بوده که موجب بازگشت این واحد‌ها به چرخه تولید شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز ۱۵۹ واحد صنعتی راکد و تعطیل استان مرکزی به چرخه تولیدی بازگشتند، بیان کرد: هم‌اکنون نیز ۱۸۳ واحد تولیدی تعطیل در این استان شناسایی و مقدمات بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی یادآوری کرد: بانک ها، دستگاه‌های خدمات رسان، اداره کل امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی و دادگستری استان نقش مهمی در احیای واحد‌های تعطیل و راکد استان داشتند.
 
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *