صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ادامه تمجید‌های سرمربی تاتنهام از هری کین!

۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳:۰۱
کد خبر: ۷۵۸۹۵۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تاتنهام در مقاطع مختلف به تمجید از کاپیتان تیمش پرداخته است.

هری کین تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ با تاتنهام اسپرز قرارداد دارد. این بازیکن در پنجره نقل وانتقالات تابستانی اخیر با پیشنهاد منچسترسیتی روبه‌رو شد، اما مدیران تاتنهام این پیشنهاد را رد کردند. حتی سیتی قصد داشت در ازای انتقال کین بازیکن هم معاوضه کند، اما دنیل لِوی مالک باشگاه علاقه‌ای به فروش این بازیکن، پایین‌تر از رقم ۱۵۰ میلیون نشان نداد.

در آن مقطع سرمربی تیم تاتنهام به تمجید از توانایی‌های کاپیتان تیمش پرداخت تا به نوعی از وی دلجویی کند: تحت تاثیر کیفیت و استعداد او قرار گرفته‌ام. فکر می‌کنم این بازیکن هنوز جای پیشرفت دارد. ما در روند یافتن بهترین سطح آمادگی قرار داریم. اما تعهد او به باشگاه باورنکردنی است.

حالا چند هفته‌ای از آن اتفاقات گذشته است و حتی تهمت کم کاری مهاجم اسپرز در رسانه‌های انگلیسی مطرح شده؛ اما نونو اسپریتو همچنان ترجیح می‌دهد در مصاحبه‌هایش از هری کین تعریف کند. شاگردان اسپریتو در دو مسابقه اخیر با افت مواجه شدند یک شکست و یک مساوی تجربه کرده‌اند.

سرمربی تاتنهام در پاسخ به خبرنگاری که از وی درباره معاوضه لوکاکو و کین سوال پرسید، اظهار داشت: حتی گزینه تعویض آن‌ها را هم در نظر نمی‌گیریم، چون چیزی نیست که بخواهم به آن فکر کنم. از نظر من حتی مطرح کردن چنین بحثی هم منطقی نیست. هری بازیکنی فوق العاده است.

باید دید این تمجید‌های اسپریتو در عملکرد هری کین و نتایج تاتنهام تاثیری می‌گذارد؟


برچسب ها: تاتنهام هری کین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *