صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

حضور بیش از ۲۰۰ نفر از قضات در زندان‌های استان اردبیل/ آزادی ۱۵ زندانی

۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷:۰۹
کد خبر: ۷۵۸۳۸۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادی ۱۵ نفر از زندانیان که ۱۲ نفر مرد و ۳ نفر از آن‌ها زن بودند خبر داد و از عموم مردم ولایی و حسینی این استان خواست تا با شرکت در پویش نذر اربعین حسینی گام‌های موثرتری را در راستای آزاد سازی زندانیان، به ویژه محکومین جرائم مالی و غیر عمد بردارند.

- در راستای رسیدگی به مشکلات مددجویان و نظارت بر وضعیت زندانیان، رئیس کل دادگستری استان اردبیل به همراه دادستان مرکز استان، قضات دادگاه‌های تجدید نظر، قضات شورای حل اختلاف، دادگاه‌های عمومی حقوقی اردبیل و قضات حوزه‌های قضایی نمین، نیر، سرعین و هیر از زندان مرکزی اردبیل بازدید نمودند.

همزمان با این بازدید، طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته، در سطح استان اردبیل نیز قضات حوزه‌های قضایی از زندان‌های استان بازدید نمودند.

در این بازدیدها، قضات به صورت رو در رو و مستقیم در بند‌های مختلف زندان با زندانیان دیدار کرده و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، دستورات قضایی لازم را صادر نمودند.

در این بازدید که به صورت هماهنگ بیش از ۲۰۰ نفر از قضات دادگستری استان حضور داشتند به درخواست‌های زندانیان در سطح استان در بحث اعطای تسهیلات به زندانیان اعم از مرخصی، آزادی مشروط، آزادی پایان دوره و نیز درخواست طرح در کمسیون عفو و بخشودگی رسیدگی شده و دستورات لازم را صادر نمودند.

حجت‌الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در حاشیه این بازدید ضمن قدر دانی از تلاش‌های قضات و کارکنان دادگستری استان در تامین امنیت و اجرای عدالت از تلاش‌های شبانه روزی و جهاد گونه مسئولان و پرسنل اداره کل زندان‌های استان که در راستای اصلاح و بازپروری مددجویان جهاد گونه تلاش می‌کنند قدر دانی نمود.

وی همچنین از آزاد سازی ۱۵نفر از زندانیان که ۱۲ نفر مرد و ۳ نفر از آن‌ها زن بودند خبر داد و از عموم مردم ولایی و حسینی استان خواست تا با شرکت در پویش نذر اربعین حسینی گام‌های موثر تری را در راستای آزاد سازی زندانیان، به ویژه محکومین جرائم مالی و غیر عمد بردارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *