صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

برای اولین بار در کشور، دوره تربیت مربی فرهنگ ترافیک برگزار شد

۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱:۵۹
کد خبر: ۷۵۸۲۹۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور ارتقاء و افزایش فرهنگ ترافیک باید آموزش و اقدامات فرهنگی را در این حوزه توسعه داد.
- برای اولین بار در کشور، دوره آموزشی تربیت مربی فرهنگ ترافیک با محوریت دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری و با حضور افسران پلیس راه و پلیس راهور فرماندهی انتظامی و تعدادی از اساتید حوزه روانشناسی ترافیک در محل سالن شهید بهشتی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سیدمحمد موسوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای این دوره آموزشی مباحث حقوقی و ضروریات برگزاری دوره را تشریح و گفت: به منظور ارتقاء و افزایش فرهنگ ترافیک باید آموزش و اقدامات فرهنگی را در این حوزه توسعه داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این دوره را تقویت مشارکت عمومی و عزم همگانی دانست و افزود: احساس مسئولیت و حساسیت به این امر باید در بین مردم افزایش یابد.

وی بیان کرد: شایسته است فرهنگ ترافیک نهادینه تا شاهد ثمرات مثبت این امر در جامعه و رفع مشکلات در این حوزه باشیم.

موسوی خاطرنشان کرد: اجرای صحیح قوانین و مقررات در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تصادفات راهنمایی و رانندگی تأثیر به سزایی داشته و در این زمینه مربیان آموزش‌دیده‌ی فرهنگ ترافیک می‌توانند با آموزش مقررات ترافیکی به تمام طبقات جامعه در اصلاح رفتار ترافیکی آن‌ها مؤثر بوده و سبب کاهش هزینه‌ها در این زمینه شوند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *