صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

فرزامی: مدیران استقلال قایدی را ۲ هفته دیرتر می‌فروختند/ مجیدی برای هدایت تیم بزرگی مانند استقلال خیلی جوان است

۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶:۴۵
کد خبر: ۷۵۸۲۵۵
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت استقلال گفت: یک سری جوان بی تجربه مقابل ستاره‌های میلیاردی الهلال قرار گرفتند، آنها نیروی کارزار جذب می‌کنند ما نیروی بیکار! همه بازیکنان بی تجربه بودند و بازی در میادین بزرگ را بلد نبودند.

غلامحسین فرزامی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست استقلال مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: استقلال در میانه میدان یک بزرگتر ندارد که بتواند کار را اداره کند و همه از حرف‌های او حساب ببرند. در خط دروازه هم مظاهری بهتر از حسینی است و حیف که جدا شد. مدیران استقلال بی تدبیری کردند و نباید قایدی را زود می‌فروختند و می‌توانستند با باشگاه اماراتی توافق کنند که مثلا فردای بازی با الهلال او به الاهلی بپیوندد. مساله بدهی‌های باشگاه بوده است؟ شما که ۶ ماه صبر کردید، دو هفته دیرتر این بازیکن را می‌فروختید تا مقابل این تیم پرستاره به ما کمک کند.

وی ادامه داد: ارنج و چینش اولیه تیم اشتباه بود. فرهاد مجیدی برای هدایت تیم بزرگی مانند استقلال مربی بسیار جوانی است و نمی‌تواند پاسخگوی هواداران پرتعداد استقلال باشد. او یک روز خوب عمل می‌کند و یک روز بد و نمی‌توان روی نتیجه گیری او حساب باز کرد، اما پرسپولیس ثبات و انسجام مناسبی دارد.

فرزامی درباره روند بازی گفت: یک سری جوان بی تجربه مقابل ستاره‌های میلیاردی الهلال قرار گرفتند، آنها نیروی کارزار جذب می‌کنند ما نیروی بیکار! همه بازیکنان بی تجربه بودند و بازی در میادین بزرگ را بلد نبودند. این را پاس‌های اشتباه زیاد و یارگیری‌های غلط در بازی نشان می‌دهد. استقلال صلابت و اقتدار نداشت و نتوانست الهلال را اذیت کند. سرمربی باید پاسخگوی جذب این بازیکنان باشد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد پراشتباه کاپیتان استقلال در این بازی عنوان کرد: وریا غفوری بازیکن خوبی است، ولی دلسرد شده و بی انگیزه است. سرمربی باید با بازیکنان حرف بزند و وظایف آنها را برایشان بازگو کند و کار او این نیست که فقط بگوید لباس عوض کنید و تمرین کنید! مجیدی باید بر جو رختکن و شرایط روحی بازیکنان هم قالب شود.

وی در خصوص اخبار مبنی بر خصوصی سازی سرخابی‌ها تصریح کرد: این اراده در مدیران ورزش وجود ندارد که دو تیم را خصوصی کنند و در این زمینه خیلی بد عمل کرده اند. اگر به این تیم‌ها پول تزریق نشود نمی‌توانند امورات خود را بگذرانند و نهایتا یکی دوساله تضعیف خواهند شد و کسی برای خرید آنها اقدام نخواهد کرد. باید سهام باشگاه توزیع شود و ۵۶ درصد در اختیار پیشکسوتان باشد و ۴۴ درصد به هوادار تعلق بگیرد. مردم عاشق این دو تیم هستند، اما عده‌ای نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد.

حسین فرزامی در پاسخ به این سوال که "آیا در فصل جدید امیدی به استقلال هست؟ " گفت: با این شرایط خیر، مگر اینکه مدیریت تغییر کند و اصلاح شود. مدیران استقلال کسانی هستند که حتی نمی‌دانند فوتبال چیست! و بهتر است به بیزنس و کارهای خود در شهرداری بپردازند تا استقلال. ضمنا مدیریت با مربیگری فرق دارد، فرهاد مجیدی مربی است، اما مدیریت بلد نیست که اگر بلد بود اجازه جدایی قایدی را در آستانه بازی حساس با الهلال نمی‌داد.


برچسب ها: استقلال لیگ برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *