صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

لزوم تسریع در صدور مجوز سمن‌های حوزه زنان

۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰:۰۲
کد خبر: ۷۵۳۶۴
خبرگزاری میزان- معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تسریع در صدور مجوز برای آغاز فعالیت سمن‌ها در حوزه زنان و خانواده را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ، بلوک زایمانی و کلینیک ویژه تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان معتضدی کرمانشاه با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ظهر امروز کلنگ‌زنی شد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در این مراسم با اشاره به تصویب قوانین در حوزه بانوان، گفت: این قوانین اهمیت زیادی دارد و باید تسریع پیدا کند.

شهین‌دخت مولاوردی تعیین چهارچوب عملکرد در این مورد را الزامی برشمرد و افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.

وی اجرایی شدن قوانین را تاثیرگذار در فعالیت سمن‌ها و پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: دولت یازدهم در سفرهای استانی به ترسیم اطلس زنان اقدام کرد.

مولاوردی به دسته‌بندی استان‌های هم‌جوار با مشکلات مشابه در این اطلس اشاره کرد و گفت: برای ترویج همکاری شبکه‌ای در نشست‌های بین دولت و سمن‌ها برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

تسریع در صدور مجوز برای آغاز فعالیت سمن‌ها در حوزه زنان و خانواده از جمله موارد مورد تاکید معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *