صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

متهمان پرونده تعاونی مسکن برق 16 آبان محاکمه می شوند

۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲:۱۹
کد خبر: ۷۵۲۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران از مشخص شدن تاریخ دقیق رسیدگی به بخش دوم پرونده تعاونی مسکن برق خبر داد و گفت: 16 آبان ماه سال جاری به این بخش از پرونده رسیدگی می شود.

: سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران از مشخص شدن تاریخ دقیق رسیدگی به بخش دوم پرونده تعاونی مسکن برق خبر داد و گفت: 16 آبان ماه سال جاری به این بخش از پرونده تعاونی مسکن برق رسیدگی می شود.

محسن افتخاری در گفت و گو با خبرنگار حقوقی افزود: این پرونده در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی رسیدگی خواهد شد.

سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران درباره متهمان این پرونده گفت: این پرونده دو متهم دارد که یکی از آنها با قید وثیقه آزاد است و دیگری در بازداشت به سر می برد.

افتخاری درباره محاکمه ضارب شهید علی خلیلی طلبه ناهی از منکر نیز گفت: همان طور که پیشتر اعلام شده، شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران، 31 شهریور ماه ( دوشنبه هفته آینده) را برای رسیدگی به این پرونده تعیین کرده است.

سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران یادآور شد: در این پرونده قبلا یک جلسه مقدماتی برگزار شده بود که دادگاه خواستار نظریه پزشکی قانونی شد و پرونده مجددا به دادسرا بازگشت.

افتخاری توضیح داد: استعلامات لازم در این پرونده صورت گرفته و نظریه تکمیلی پزشکی قانونی نیز واصل شده و 31 شهریور ماه برای محاکمه تعیین شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *