صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

انجام بیش از ۴۴۴ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ تهران در ۱۲۰روز

۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۴۷۴۹۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران گفت: در ۴ ماهه ابتدای سالجاری بیش از ۴۴۴ هزارو چهارصد تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ شهرتهران برقرار شده است.
- بنا به اعلام شاتا، سعید محمدی پور گفت: در ۴ ماهه ابتدای سالجاری بیش از ۴۴۴ هزارو چهارصد تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ شهرتهران برقرار شده است. این سامانه جهت دریافت گزارشات و شکایات صنفی مردم طراحی و راه اندازی شده است و به صورت مستقیم پاسخگوی هموطنان می‌باشد که پس دریافت شکایات، کد پیگیری ارائه می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران تصریح کرد: ازاین تعداد تماس فقط ۹ هزارو ۷۰۰ مورد ستاد خبری تنظیم که جهت بررسی و پیگیری به بازرسان مستقر درسطح شهر ارسال می‌شود و مابقی تماس‌ها راهنمایی، مشاوره تماس گیرنده یا نامرتبط بوده است که به این سامانه می‌شود و موجب کندی عملکرد پاسخگویی به شکایات می‌شود.

محمدی پور در پایان خاطر نشان کرد: عناوین گزارشات مردمی شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عرضه خارج از شبکه، احتکار و. قابل پیگیری توسط سامانه و بازرسین سازمان صمت و اتاق‌های اصناف است.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *