صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

حمایت دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی در راستای اجرای عدالت

۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷:۵۵
کد خبر: ۷۴۵۱۳۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس گفت:حمایت حقوقی دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی در راستای تضمین عدالت ادامه خواهد داشت.
- نیکنام، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تبریک عید مبارک غدیر خم عید ولایت و امامت اظهار کرد: دستگاه قضایی از جمله قوای مستقلی است که بر اساس قانون اساسی و منشوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اساس قانون اساسی تعیین کرده و سیاست‌های دستگاه قضا هر چند سال که رئیس قوه قضائیه از سوی رهبری منصوب می‌شوند سبب تحولات ویژه‌ای می‌شود.

وی به دوران تحول قضایی و اقدامات مناسب صورت گرفته در دوران آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: در دوران انتصاب رییس جدید دستگاه قضا، حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای علاوه بر این که اجرای سند تحول قضایی ادامه دارد، دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی است که در این طرح همواره مردم را مطالبه گر دانسته و وظیفه‌ای سنگین و خطیری در اجرای این طرح برای قضات و کارکنان دستگاه قضایی قرار داده شده است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس به موضوع حمایت از تولید و اقدامات صورت گرفته دستگاه قضا در راستای راه اندازی واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل اشاره کرد و افزود: حمایت‌های حقوقی دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی در راستای تضمین عدالت و اجرای دقیق عدالت است مطابق همین سند تحول در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی بیش از گذشته در دستور کارقرار دارد.

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تأمین، قضات و کارکنان دادگاه عمومی بخش مشهد مرغاب و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از اقدامات و تلاش‌های عبداله رضایی بوکی سرپرست حوزه قضایی بخش مشهد مرغاب قدردانی شد و محمد امین ثابت سروستانی به عنوان رییس حوزه قضایی بخش مشهد مرغاب معرفی شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *