صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دستگیری هسته مرکزی یک گروه تروریستی در استان فارس

۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹:۵۹
کد خبر: ۷۴۴۵۲۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس از انهدام هسته مرکزی یک گروه تروریستی _ تکفیری با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس اطلاعات ناجا در استان فارس خبر داد.

- رئیس کل دادگستری استان فارس از انهدام هسته مرکزی یک گروه تروریستی _ تکفیری با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس اطلاعات ناجا در استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی بیان داشت: پس از شناسایی هسته مرکزی این گروهک تروریستی_ تکفیری ۱۱ نفر از عوامل فعال آن در استان فارس و سایر عوامل این گروهک در ۶ استان شرقی و غربی کشور نیز شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ ۲۵ نفر نیز در این استان‌ها دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این گروهک با هدف اعلام موجودیت و ایجاد رعب و وحشت اقدام به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی نموده بودند گفت: از این گروهک‌ها مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات کشف گردیده و با تلاش‌های انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس اطلاعات استان سرشاخه‌های این گروهک‌ها در خارج از کشور نیز شناسایی و این شبکه به صورت کلی مورد ضربه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: این گروهک قصد اجرای عملیات تروریستی همزمان در چندین استان کشور را داشتند که با هوشیاری ضابطین قضایی این عملیات‌ها که با همکاری اطلاعاتی و مالی دو سرویس اطلاعاتی کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای طراحی شده بود خنثی گردید. رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین تصریح کرد: پرونده این گروهک تروریستی تکفیری هم اکنون در شعبه بازپرسی ویژه جرائم علیه امنیت دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال تکمیل تحقیقات است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *