صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

پنجمین همکاری آدرین برودی با وس اندرسون قطعی شد

۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳:۳۰
کد خبر: ۷۴۳۱۱۲
آدریون برودی به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون با بازی بیل موری و تیلدا سوینتن اضافه شده است.

- تنها چند روز پس از قرارداد بیل مورای برای بازی در فیلم بدون عنوان وس اندرسون، آدرین برودی هم برای نقش‌آفرینی به این فیلم پیوست. برودی در این فیلم با بیل مورای و تیلدا سوئینتن هم‌بازی خواهد شد. این سه بازیگر در فیلم «گزارش فرانسوی» نیز با وس اندرسون همکاری کرده‌اند. این پنجمین همکاری برودی با اندرسون است که همگی آن‌ها موفق و مورد توجه منتقدان و سینمادوستان قرار گرفته بودند.

به تازگی فیلم «گزارش فرانسوی/ The French Dispatch» به کارگردانی وس اندرسن در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوبی از سوی سینمادوستان و منتقدان مواجه شد. فیلم‌های وس اندرسن همواره به خاطر سبک تصویربرداری منحصر‌به‌فرد و شیوه روایی خاصشان تحسین شده‌اند.

منتقد ارشد هالیوود ریپورتر درباره فیلم اخیر او گفته بود: «یک فیلم کنجکاوی برانگیز و دلربا که هیچ فیلم‌ساز دیگری نمی‌توانست آن را خلق کند.» این فیلم با بازی بیل مورای، فرانسیس مک دورمند، تیموتی شالامی، آدرین برودی و جفری رایت مورد توجه قرار گرفت.

پروژه جدید وس اندرسون در کشور اسپانیا جلوی دوربین خواهد رفت و بنابر اعلام تیلدا سوئینتن درباره این کشور نیست. وس اندرسون علاوه‌بر کارگردانی، نویسندگی اثر جدید خود را نیز برعهده خواهد داشت. تاکنون اطلاعاتی از داستان فیلم منتشر نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *