صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تکریم ارباب رجوع منافاتی با اجرای قانون ندارد

۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹:۴۷
کد خبر: ۷۴۲۷۲۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: تکریم ارباب یکی از شاخص‌های مهم دوره تحول و تعالی قوه قضاییه است و این امر هیچ گونه منافاتی با اجرای دقیق قانون و قاطعیت در امور محوله ندارد.

- جلسه شورای قضایی استان هرمزگان به ریاست علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و با حضور مسئولان قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه برگزار شد.

در جریان این نشست، راهکار‌های ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مراجعان دستگاه قضایی به منظور تکریم ارباب رجوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف دستگاه قضایی در مسیر خدمت رسانی به جامعه، تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان است.

صالحی با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه بر سه موضوع مهم تکریم ارباب رجوع، حمایت از تولید و مقابله با فساد گفت: تکریم ارباب رجوع توسط همکاران قضایی و اداری یکی از شاخص‌های مهم دوره تحول و تعالی قوه قضاییه است و این موضوع هیچ گونه منافاتی با اجرای دقیق قانون و قاطعیت در امور محوله ندارد.

وی با تأکید بر اینکه مواجهه با مردم و رسیدگی به کار آن‌ها در مراجع قضایی باید منطقی و کریمانه باشد، بر لزوم ارتقاء شاخص‌های مرتبط با رفتار سازمانی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

صالحی همچنین تصریح کرد: لازمه تکریم ارباب رجوع، آموزش مولفه‌های مرتبط با اخلاق حرفه‌ای به کارکنان و بروز رسانی آن با توجه به سیاست‌های ابلاغی است.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *