صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تخريب گسترده رستوران‌های غير مجاز حريم رودخانه کن

۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶:۴۸
کد خبر: ۷۳۹۴۵
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- شهرداری منطقه 5 تهران در راستای حفاظت از حریم و جلوگیری از ساخت و ساز درحریم رودخانه و ارتفاعات، پس از ابلاغ آرای قضایی اقدام به تخریب رستوران‌های غیر مجاز حریم رودخانه کن کرد.

به گزارش گروه اجتماعی میزان، سید محسن اسدی، شهردار منطقه 5 تهران با اعلام این خبرگفت: حفاظت ازحریم رودخانه و ارتفاعات پایتخت یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است که دراین راستا نظارت وکنترل مستمر برحریم درحال انجام است.

وی جاذبه توریستی وتفریحی در حاشیه رودخانه‌ها را از دلایل ساخت و ساز رستوران در حریم رودخانه‌ها برشمرد و افزود: هرگونه ساخت وسازغیر مجاز درخارج ار محدوده شهری و تجاوز به حریم رودخانه‌ها ممنوع است.

شهردار منطقه 5 تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی قوه قضائیه، نیروی انتظامی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان آب منطقه‌ای با تخریب ساختمان‌های بنا شده و در حال احداث نسبت به حفاظت از حریم اقدام شد.

وی افزود: پس از ابلاغ آرای کمیسیون ماده 100 مبنی بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارتفاعات حریم، بستر رودخانه و همچنین اراضی کشاورزی و باغات، بیش از 33 حکم ابلاغی در یک اقدام جهادی در حال اجرا است.

اسدی تصریح کرد:در همین راستا با استقرار 800 نیروی شهربان، حریم‌بان و همچنین یگان ویژه و امداد نیروی انتظامی باغ رستوران‌های حاشیه رودخانه کن تخریب و رفع تصرف شد.









ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *