صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بازدید رئیس دیوان عدالت اداری از ۲ کارخانه در شهرک صنعتی صفادشت

۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹:۴۴
کد خبر: ۷۳۵۵۹۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دیوان عدالت اداری با حضور در شهرک صنعتی صفادشت از کارخانه تولید قطعات یدکی خودروی اورند پیشرو و کارخانه تولید محصولات غذایی سمیه بازدید کرد.

حبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در دومین روز از هفته قوه قضاییه، با حضور در شهرک صنعتی صفادشت از کارخانه تولید قطعات یدکی خودروی اورند پیشرو و کارخانه تولید محصولات غذایی سمیه بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از واحد‌های مختلف این کارخانه‌های به گفتگو با کارکنان و کارگران، پرداخت و مشکلات و نظرات آن‌ها را شنید.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در پایان بازدید‌های صورت گرفته، در نشست با مدیران و مسئولان و تولیدکنندگان شهرک صنعتی صفادشت ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا و هفته قوه قضاییه اظهار داشت: اگر شعار حمایت از تولید می‌دهیم باید از آن پشتیبانی هم کنیم. ریاست قوه قضاییه بر حمایت جدی از تولید تاکید دارند و ما امیدواریم که در زمان سکان‌داری ایشان در قوه مجریه هم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: سفر امروز بنده به صفادشت به عنوان نماینده قوه قضاییه و رئیس دستگاه قضایی صورت گرفته و حتی مسائل و مشکلاتی که مرتبط با دیوان عدالت اداری نیست را نیز پیگیری می‌کنیم و برای حل آن‌ها تمام تلاش خودم را انجام خواهیم داد.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه اقتصاد کشور با حمایت از تولید داخلی درست می‌شود، گفت: همه چیز در داخل کشور بستگی به حمایت از تولید خواهد داشت و بنده به عنوان نماینده قوه قضاییه تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید انجام می‌دهم و مسائل و مشکلات شما به رئیس دستگاه قضایی برای حل هرچه سریعتر آن‌ها انتقال می‌یابد.

گفتنی است شهرک‌های صنعتی غیردولتی صفادشت در سال ۸۹ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی غیردولتی احداث شد و در حال حاضر ۴۵۰ واحد صنعتی و ۱۶ هزار نیروی فعال در آن اشتغال دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *