صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اوضاع نامشخص تراکتور؛ بالاخره پول هست یا خیر؟

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵:۰۱
کد خبر: ۷۳۳۰۹۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
باشگاه تراکتور با پرونده های مالی متعددی روبروست و باید دید چگونه به حل و فصل آنها خواهد پرداخت.

باشگاه تراکتور تبریز در پرونده‌های زیادی محکوم به پرداخت مطالبات بازیکنان سابق خود است. عباس چمنیان هم به تازگی از تراکتور شکایت کرده و به دنبال وصول مطالبات خود است. این مربی که تا پیش از رسول خطیبی در کادرفنی تراکتور حضور داشت قرار بود تا نیمی از مطالبات خود را وصول کرده و نیم دیگر را ببخشد، اما علاوه بر اینکه مبلغی از سوی تراکتور به وی پرداخت نشد از سوی مسئولان این تیم به چمنیان گفته شده که پولی در بساط نداریم و می‌توانی بروی و شکایت کنی!

باشگاه تراکتور در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد که بخشی از آن در زیر آمده است:

هزینه‌های این باشگاه نه از جیب هشتاد میلیون انجام می‌شود و نه کسی کاسه گدایی در فضای مجازی به دست گرفته است. در این شرایط نامطلوب و بد اقتصادی که متأثر از کرونا و تحریم‌های ظالمانه است و همچنین برخی خود تحریمی‌ها نیز بر آن اضافه شده، «محمدرضا زنوزی مطلق» بدون منت برای تراکتور و به خاطر شادی میلیون‌ها هم‌وطن ترک‌زبان از جیب شخصی هزینه می‌کند. در همین راستا به هواداران اطمینان می‌دهیم باشگاه تراکتور هیچ مشکل مالی نداشته و ما به عهدی که از همان روز اول با هواداران دلسوز تراکتور بسته بودیم، پایبندیم.

حال باید دید باشگاهی که جایگاه بالایی در فوتبال ایران دارد و ادعا می‌کند مشکل مالی ندارد، چرا در راستای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خود اقدامی نمی کند و منتظر تشکیل پرونده های جدید است؟


برچسب ها: لیگ برتر تراکتور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *