صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ارتباط الکترونیکی دادسرا‌ها با نیروی انتظامی به منظور تکریم ارباب رجوع

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۳۲۷۱۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان تهران با اشاره به ارتباط الکترونیکی دادسرا‌ها و نیروی انتظامی گفت: پیش بینی این است که در آینده نزدیک بستر راه اندازی آن در تمامی بخش‌های نیروی انتظامی فراهم شود.
- علی القاصی، دادستان تهران در همایش پشتیبانی‌ها و مانع زدایی از ماموریت‌ها که توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و دادستانی و سرپرستان دادسرا‌های تهران برگزار شد، به اهمیت این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: تلاش دشمن این است که حضور مردم را پای صندوق‌های رای کمرنگ کند و از ماه‌ها قبل بر طبل آن می‌کوبد.

دادستان تهران با اشاره به اینکه امروزه حکومت اسلامی ما در اوج قدرت و اقتدار خود می‌درخشد، اظهار کرد: حکومت ما برگرفته از احکام نورانی دینی است و با گزینش و انتخاب خود مردم اداره می‌شود که وجه تمایز حکومت اسلامی با سایر نظام‌ها همین مردمی و دینی بودن آن است.

وی با تاکید بر اینکه که مسئولیت‌ها امانتی است که مردم به ما سپرده اند، بیان کرد: رفتار عملی و سازمانی ما بر اساس قوانین شرعی و مبانی دینی اسلام باید انجام گیرد و باید به آن توجه کرد و اگر به وظایف خود درست عمل نکنیم به طور حتم هم به دین و هم به حکومت آسیب می‌زنیم.

القاصی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برقراری آرامش و امنیت انتخابات بیان کرد: علاوه بر تامین امنیت و آرامش انتخابات، باید فضای سالمی برای برگزاری انتخابات فراهم شود تا حضور حداکثری پای صندوق‌های رای رقم بخورد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *