صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در حوزه قضایی بخش بام و صفی آباد برگزار شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲:۰۶
کد خبر: ۷۲۹۰۱۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگاه عمومی بخش بام و صفی آباد بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های مهم فضای مجازی به منظور جلوگیری از بروز جرایم و تخلفات انتخاباتی تاکید کرد.
- حسین زاده، رئیس دادگاه عمومی بخش بام و صفی آباد در استان خراسان شمالی در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های مهم فضای مجازی به منظور جلوگیری از بروز جرایم و تخلفات انتخاباتی تاکید کرد.

در این نشست که مدیران کانال‌های پرمخاطب در فضای مجازی مشارکت و حضور داشتند؛ حسین زاده، از آن‌ها خواست تا با انتشار اخبار دقیق در فضای مجازی، بستر‌های اطلاعاتی لازم و مورد اطمینان را برای شهروندان فراهم کنند تا با شناخت صحیح و درست از منابع خبری بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند؛ چرا که در غیر این صورت هر گونه مسئولیت شرعی و قانونی بر عهده مدیر آن کانال است.

در این نشست با احصاء و ارائه فهرستی از مهمترین مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی، به مدیران کانال‌ها تذکرات لازم داده شد تا با آگاهی هرچه بیشتر اطلاعات صحیح را از منابع مورد وثوق دریافت و در اختیار گروه‌ها قرار دهند و نگذارند با نشر اکاذیب و اخبار کذب زمینه‌ها برای تشویش اذهان عمومی و بستر‌ها برای خودنمایی و جولان بدخواهان نظام در این فضا فراهم شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *